10 maj 2022

Szczegółowy przewodnik kupującego dotyczący przechowywania w biurze

Jeśli chodzi o wybór odpowiedniego typu magazynu biurowego dla Twojego miejsca pracy, musisz wziąć pod uwagę znacznie więcej czynników, niż może Ci się na początku wydawać. To nie jest tylko szafka, w której można umieścić rzeczy, na które nie ma innego miejsca, i nie jest to tylko miejsce, w którym można umieścić ważne dokumenty, na wszelki wypadek, gdybyś ich potrzebował w pewnym momencie w przyszłości. Nie, biurowe szafy magazynowe to doskonała okazja do zorganizowania miejsca pracy, zapewnienia bezpieczeństwa rzeczom, które trzeba przechowywać, oraz łatwego dostępu do dokumentów, które są potrzebne w pośpiechu.

To nie jest stara sytuacja z metalowymi szafkami na dokumenty; od tamtego czasu przeszliśmy długą drogę! Jeśli chcesz pójść tą drogą, nadal możesz je kupić i nie możemy zaprzeczyć, że metal jest bardzo trwały i w wielu przypadkach ognioodporny, ale zdecydowanie warto rozważyć także inne opcje.

Czy segregować ręcznie, czy cyfrowo? To kolejne pytanie, które należy sobie zadać, zanim zacznie się szukać pomysłów na przechowywanie dokumentów w biurze. Obie strony mają swoje plusy i minusy, ale zawsze należy się martwić o kopie zapasowe. Co się stanie, jeśli nastąpi poważna awaria zasilania i stracisz wszystkie ważne dane? A co, jeśli ktoś, kto nie powinien mieć dostępu do pewnych plików, zdoła się do nich włamać? Z tego powodu należy ostrożnie podchodzić do kwestii przechowywania danych w postaci cyfrowej, ale zawsze należy pamiętać, że ma to swoje plusy, takie jak oszczędność miejsca w biurze.

Zakładając więc, że zamierzasz wybrać drogę ręczną, przynajmniej w pewnym stopniu, na co powinieneś zwrócić uwagę? Jakie są dostępne opcje? Jeśli szukasz przeprowadzić remont biura, próbujesz skondensować więcej miejsca w swoim małym biurze, lub po prostu szukasz opcji, dowiedzmy się trochę więcej.

Opcje przechowywania drewna

Drewno jest mocnym i trwałym wyborem, więc z pewnością warto pomyśleć o nim pod kątem efektywności kosztowej. Nie będziesz musiał wymieniać tego typu jednostek magazynowych bardzo szybko, ale minusem jest to, że aby je przenieść, będziesz potrzebował trochę pomocy! Drewniane szafy magazynowe są również dość nieporęczne, jeśli chodzi o rozmiar, więc może nie są idealne dla mniejszych biur. Drewno jest dość łatwe w utrzymaniu i z pewnością wygląda dobrze, a ponadto mamy pomysł, że drewno jest częścią natury, a posiadanie jakiegokolwiek rodzaju natury w biurze może pomóc zredukować stres.

Wygląd drewna jest tradycyjny i dość domowy, więc jeśli chcesz uzyskać wygląd, który spełnia te kryteria, to drewno może być najlepszym wyborem dla Ciebie. Może ono również często wyglądać jak meble domowe, np. szuflady, które normalnie można by zobaczyć w sypialni. Nie zapominaj również, że drewno jest dobrą opcją dla innych rodzajów przechowywania, takich jak regały na książki.

Opcje przechowywania z metalu

Metal jest prawdopodobnie najbardziej nowoczesnym materiałem, na który można się zdecydować, ale mamy do czynienia z tym staromodnym skojarzeniem z metalowymi szafkami na dokumenty. Są one nadal łatwo dostępne i bardzo użyteczne, ale niektóre z nich mogą wyglądać nieco nieestetycznie. Można to obejść, wybierając coś bardziej eleganckiego i współczesnego, coś, co pasuje do szarego wyglądu mebli biurowych, który jest obecnie bardzo modny.

Plusem wyboru metalowych rozwiązań do przechowywania jest to, że jest to mocny materiał, bardzo trwały i nie będzie wymagał wymiany bardzo szybko. Możesz zdecydować się na szafki, szafki na artykuły piśmienne lub zwykłe szafki na dokumenty. Wybierając odpowiedni styl, możesz uzyskać bardzo nowoczesny wygląd.

Opcje przechowywania na półkach z drewna i metalu

Ta kombinacja oznacza, że otrzymujesz to, co najlepsze z obu światów. Są to zazwyczaj małe szuflady, zwykle nisko osadzone, składające się z dwóch lub trzech szuflad, wykonane z drewna, z metalowymi cokołami i kółkami. Oznacza to trwałość metalu, ale także stylowy efekt drewna, który jest idealny do stworzenia domowej atmosfery.

Jest to opcja bardzo mix and match, i nie będzie trudno znaleźć różne kształty i wersje na rynku. Jeśli szukasz obecnie mebli biurowych do biura w Londynie, zapoznaj się z naszą bogatą ofertą opcji przechowywania.

To są Twoje trzy główne wybory, jeśli chodzi o materiał i styl mebli biurowych, ale jest jeszcze kilka innych rzeczy, o których musisz pamiętać, zanim skoczysz prosto do zakupu.

Upewnij się, że zmierzyłeś, ile masz miejsca. Możesz mieć serce nastawione na konkretny typ magazynu, ale jeśli nie pasuje, to nie jest dobry! Upewnij się, że dobrze wymierzyłeś swoją przestrzeń i dokładnie przemyślałeś, gdzie chcesz ją umieścić, zgodnie z innymi meblami biurowymi, które masz w pokoju, np. biurkami i krzesłami. Jeśli myślisz, że w przyszłości będziesz chciał przenieść rzeczy, również weź to pod uwagę. Pamiętaj, że szuflady również potrzebują przestrzeni do otwierania się, więc musisz zmierzyć dodatkową przestrzeń na zewnątrz.

różne rodzaje przechowywania, które mogą być potrzebne Czy chodzi tylko o szuflady i szafki na dokumenty, czy też myślisz, że mógłbyś w większym stopniu wykorzystać inne rodzaje, takie jak regały na książki? Pomyśl o przestrzeni w górę, ponieważ regał na książki może zaoszczędzić sporo miejsca, ponieważ nie wychodzi na zewnątrz, ale w górę.

Jaką kwotę chcesz wydać. To jest najważniejsze. Ile chcesz wydać na swoje rozwiązania w zakresie przechowywania? Określając rzeczywisty budżet, można podjąć rozsądne i dobre decyzje.

Co zrobić, jeśli chcesz zmienić wystrój swojego biura? - Co zrobić, jeśli w przyszłości chcesz przenieść swoje biuro w inne miejsce? Krótko wspomnieliśmy o tym przy okazji omawiania pomiarów biura, ale nawet jeśli w tej chwili nie rozważasz remontu, nie wykluczaj go w przyszłości. Z tego powodu staraj się unikać wszystkiego, co jest zbyt duże, nieporęczne lub trudne do przenoszenia, a zamiast tego pomyśl o usprawnieniu przechowywania w biurze, aby było lżejsze i bardziej wielofunkcyjne w przyszłości. Ponadto, czy w przyszłości będziesz potrzebować więcej miejsca do przechowywania? Jeśli tak, weź to pod uwagę przy pierwszym zakupie.

Wybierz coś, co pasuje do Twojego wizerunku. Pomyśl o reszcie mebli w przestrzeni biurowej i znajdź coś, co uzupełni Twój oryginalny projekt. Nie jest dobrze zdecydować się na coś, co jest całkowicie "nie na miejscu" i nie pasuje do żadnego z biurek lub krzeseł, które już masz. Do wyboru jest wiele opcji kolorystycznych i stylów, więc z łatwością znajdziesz coś, co nie tylko będzie pasować, ale także przyciągać wzrok, co będzie idealne dla gości wchodzących do Twojego biura. W dzisiejszych czasach wizerunek jest wszystkim!

Wybór magazynu biurowego nie jest łatwą decyzją, którą wiele osób uważa za słuszną, i warto pomyśleć bardzo uważnie, zanim wyda się ciężko zarobioną gotówkę na coś, co może nie odpowiadać potrzebom, zarówno teraz, jak i w przyszłości. Najlepszym pierwszym krokiem jest określenie swojego budżetu, ilości potrzebnego miejsca, przestrzeni, jaką dysponujesz, a następnie zrobienie zakupów. Znajdziesz wiele opcji do wyboru, ale zawsze wybieraj coś, co przetrwa próbę czasu, nie tylko pod względem trwałości, ale także pod względem tego, jak myślisz, że projekt Twojego biura będzie ewoluował w czasie.

Nie zapominaj o technologii cyfrowej...

Obecnie nie da się zbyt długo unikać drogi cyfrowej i z pewnością dobrym pomysłem jest korzystanie z opcji cyfrowego przechowywania danych, jak również z opcji bardziej manualnych. Sposób postępowania zależy od rodzaju przechowywanych danych, osób, które muszą mieć do nich dostęp, oraz stopnia ich wrażliwości. W przypadku przechowywania danych w postaci cyfrowej należy pamiętać o kilku kwestiach:

- Ochrona hasłem - upewnij się, że dostęp do danych mają tylko te osoby, które muszą mieć do nich dostęp.

- Utwórz kopię zapasową wszystkich danych - na wszelki wypadek, np. w razie pożaru, kradzieży, awarii oprogramowania lub sprzętu

- Posiadanie również systemu ręcznego tworzenia kopii zapasowych - może to być zupełnie nieistotne, ale posiadanie systemu ręcznego tworzenia kopii zapasowych najważniejszych informacji jest niezwykle ważne.

Czy uważasz, że ręczne przechowywanie danych jest lepsze niż cyfrowe, czy też odwrotnie? Co sądzisz o kluczowych kwestiach, które należy rozważyć przy zakupie mebli biurowych do przechowywania? Zawsze musimy przechowywać pewne rzeczy, niezależnie od tego, czy są to informacje w formie papierowej, dane cyfrowe czy inne, więc posiadanie bezpiecznego i atrakcyjnego miejsca do ich przechowywania jest niezbędne w ruchliwym miejscu pracy. Kluczowe znaczenie ma również bezpieczeństwo. Jakie masz plany awaryjne na wypadek niekorzystnego zdarzenia?

Podzielmy się naszymi pomysłami i stwórzmy dyskusję na temat przechowywania w biurze!

Zobacz również